marți, 5 ianuarie 2010

Leapsa


De la Criiiis

10 dorinte pentru 2010

*imi doresc sa calatoresc cu trenul
*imi doresc sa alerg un ungur pana la epuizare :D
*imi doresc sa dureze vara 12 luni
*imi doresc sa faca mama mai multe clatite
*imi doresc sa primesc o bicicleta pe post de cadou de la batranei :D
*imi doresc sa merg la un concert Armin van Buuren/Voltaj/Fernando de la Caransebes( hai sa fim seriosi!:| )
*imi doresc sa treaca anii de liceu cat mai greu
*imi doresc sa nu mi se mai rupa ochelarii in mana numai pt. faptul ca am indraznit(da,indraznesc!)sa ii sterg :-L
*imi doresc sa rad pana la lacrimi mereu(prietenii stiu de ce) =))
*imi doresc sa li se indeplineasca dorintele celorlalti :"> :->

A,o ultima dorinta : imi doresc sa nu mai cheme unguru' de la 4 politia de fiecare data cand volumul trece de 4 :-w.
Multam fain!:D

Merge mai departe la : Anita si oricui se simte :D.

Tovarasi,scrieti!=))

8 comentarii:

  1. "Imi doresc sa alerg un ungur pana la epuizare"
    Ma asteptam sa zici ceva de unguri.
    Sper ca toate dorintele tale sa se indeplineasca >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu sper :)) sunt absolut sigura ca se implinesc :))))


    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. imi doresc sa alerg un ungur pana la epuizare :D
    =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. am un coleg care are acelasi vis. Foarte tare=))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Pot să iau şi eu leapşa?

    RăspundețiȘtergere
  6. baaai faza cu ochelarii
    clasa a 9 a:)))
    nu?
    duuuude:)))
    mamace dor mi e
    adev vara sa fie de 12 luni
    uh viseeee
    =)):-J
    te ador my best bro:X>:D<

    RăspundețiȘtergere